1 de març 2011

#1 Benvingut/da a Temps de Bolets!

Benvingut/da a Temps de Bolets (TdB en endavant)!

Tot i que realment avui és el dia 28 de juny de 2011 publicarem aquesta primera entrada a 1 de març de 2011. I us preguntareu..., com és això? Molt senzill, ja que és la benvinguda i la inauguració oficial, volem que sigui la primera entrada del bloc :) (tenim alguna cosa per penjar des del març d'aquest any...)

M'ha costat molt decidir-me però al final he optat per obrir aquest bloc on hi aniré penjant fotos, comentaris, vivències, experiències a la natura i, en definitiva, tot allò que em sembli que pugui ser interessant, ja ho anirem veient poc a poc. No tinc molt clar encara que en sortirà de tot plegat, però el que si que tenim clar és que ho fem amb molta il·lusió.

Algú es pot preguntar, perquè Temps de Bolets? Doncs perquè en el darrer any hem descobert que sempre és temps de bolets, sempre se'n pot trobar i no només a la tardor, com pensàvem fins fa ben poc... :) I per això tenim interès per obrir el bloc ara i no en plena efervescència micològica (si em despisto, comença la tardor jejeje).

No us vull avorrir més així que, endavant, sigueu benvinguts i benvingudes a TdB ;)

3 comentaris:

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Enhorabona! Un altre blog boletaire. Això està molt bé. Ara toca mantenir-lo i donar-li vida. Ja he afegit el teu blog a la meva llista de blogs. Ánims i molta sort amb aquesta iniciativa.

Anònim ha dit...

Mirat el Panaeolus com spictrinus o semblant

tonimerab ha dit...

Benvingut al món dels blogs .Jo també me afegit el teu blog a la meva llista.